jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

209 ~ Μπέρτολτ Μπρεχτ (1898-1956)

Ανάγκη να σε πάρω εγώ

του Μάνου Χατζιδάκι
σε ποίηση Μπέρτολτ Μπρεχτ
και απόδοση Οδυσσέα Ελύτη

με την Αρλέτα


(album: 12+1 τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι με την Αρλέτα (1969)


Ανάγκη να σε πάρω εγώ που έτσι σε παρατήσανε
μονάχο κι έρμο κι ορφανό, παιδάκι μου πώς σε πονώ.
Το ρούχο το μεταξωτό μεσ' στο ποτάμι το 'ριξα
φτωχά κουρέλια σού φορώ, παιδάκι μου πώς σ' αγαπώ.

Δρόμο σε πήγα, δρόμο μακρινό, νυχτόμερα βαδίζοντας
πείνασα και ματώθηκα,
μα να σ' αφήσω δεν μπορώ.

Σε μαύρες μέρες και σκληρές πλένω σε και βαφτίζω σε
μες στο κατάψυχρο νερό,
μην κλαις και μου πικραίνεσαι.




με την Μαρία Δημητριάδη

uploader: 1asterias

με τον Γιώργο Μούτσιο

uploader: bletomata

με την Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Πειραιά

uploader: Ανδρέας Καρανίκας

Με τον Σπύρο Σακκά

uploader: Athina Rafaela Miloussi

...και άλλες εκτελέσεις: 1, 2, 3, 4

Ετικέτες , ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 10.2.13

1 Comments:

Υπέροχο.

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 15, 2013 11:28:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home