jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

145 ~ Γιάννης Σκαρίμπας (1893-1984)

Ακούτε: Ουλαλούμ...

του Νικόλα Άσιμου
σε ποίηση Γιάννη Σκαρίμπα


με τον Νικόλα Άσιμο

άλμπουμ: Το φανάρι του Διογένη (1989)
(πρώτη κυκλοφορία σε παράνομη κασέτα, το 1979)



Ήταν σαν να σε πρόσμενα, Κερά
απόψε που δεν έπνεε όξω ανάσα,
κι έλεγα: θάρθη απόψε απ’ τα νερά
κι από τα δάσα!

Θάρθη - αφού φλετ'ράει μου η ψυχή,
αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι,
και θα μυρίζη φώτα και βροχή
και νιο φεγγάρι!..

Και να, το κάθισμά σου συγυρνώ,
στολνώ την κάμαρά μου αγριομέντα,
και να, μαζί σου κιόλας αρχινώ
χρυσή κουβέντα:

Πως, να, θα μείνη ο κόσμος με το "μπα"
που μ' έλεγε τρελλόν' πως είχες γίνει
καπνός και - τάχας - σύγνεφα θαμπά
προς την σελήνη... --

Νύχτωσε και δε φάνηκες εσύ...
Κίνησα να σε βρω στο δρόμο - ωϊμένα! -
μα σκούνταφτες (όπου εσκόνταφτα), χρυσή,
κι εσύ με μένα!..

Τόσο πολύ μ' αγάπησες, Κερά,
που άκουγα διπλά τα βήματά μου!
Πάταγα γω - στραβός - μες στα νερά;
Κ' εσύ κοντά μου!..





uploader: mandread007


Με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου:


uploader: EVGemini77

Με τον Θάνο Ανεστόπουλο, τον Δημήτρη Μητσοτάκη και τους Ευδαίμονες (live)

uploader: kavadiaskostas
(με τις ευχαριστίες μου στα niaourismata)

Ετικέτες

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 21.11.10

2 Comments:

Υπάρχει ακόμα μία εκτέλεση του τραγουδιού από παράσταση του Θάνου Ανεστόπουλου των Διάφανων Κρίνων.

Κυριακή, Ιανουαρίου 16, 2011 9:34:00 π.μ.  

Το βρήκα και το συμπληρώνω αμέσως.

Νιάου, σ' ευχαριστώ!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 19, 2011 6:43:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home