jukebox, η ποίηση στο τραγούδι

Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

81 ~ Τάσος Λειβαδίτης (1922-1988)

Ακούτε: Γερνάς και σκοτεινιάζει

του Μάνου Λοΐζου
σε ποίηση Τάσου Λειβαδίτη


με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου

cds: Για μια μέρα ζωής (1980) και
"Όλα θυμίζουν τον Μάνο Λοΐζο" cd.7 [από το Βήμα]



Ήταν ατέλειωτη η μέρα
κι ως νύχτωνε σε μια γωνιά
μ' ένα τσιγάρο, του πατέρα
τους άντρες παίζαμε κρυφά.

Τώρα η μέρα σε τρομάζει
γύρω αποτσίγαρα σωρός
και πια δεν είναι γυρισμός
γερνάς και σκοτεινιάζει.

Γέλια παιδιών έξω απ' το σπίτι
πέτρες στην τσέπη της ποδιάς
μα έφτανε ένα νεκρό σπουργίτι
για να σε κάνει να πονάς.


Ετικέτες ,

posted by Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. at 2.6.09

3 Comments:

ηταν ατελειωτη η μερα..

καταπληκτικο κομματι..καταπληκτικη ερμηνεια απο το βασιλη παπακωνσταντινου,οπως και στο κομματι "το σηριαλ"..
καταπληκτικος δισκος το για μια μερα ζωης..ισως ο αγαπημενος μου απο λοΐζο!!

δωρα σιτζανη,τασος λειβαδιτης,δημητρα γαλανη,βασιλης παπακωνσταντινου και μανος λοΐζος..τα ονοματα που μου'ρχονται προχειρα..

τα ειχε θυμαμαι ο μπαμπας μου μαζι με τα τραγουδια του δρομου σε δυο κασσετες!!
περασαν χρονια απο τοτε..κι ομως τα τραγουδια εμειναν να θυμιζουν στον καθενα μας και μια ιστορια!!

Πέμπτη, Ιουνίου 04, 2009 5:55:00 μ.μ.  

Να υποθέσω ότι ο μπαμπάς σου, σου έχει περάσει την αγάπη για το καλό ελληνικό τραγούδι;

Καλύτερό μου από αυτό το άλμπουμ, και θα έλεγα μέσα στο top 10 μου, το "Σε ψάχνω". Οι στίχοι της Δώρας Σιτζάνη, που είναι καθαρή ποίηση, η αξεπέραστη ερμηνεία της Δήμητρας Γαλάνη και η μουσική του Μάνου Λοΐζου μάς έδωσαν μια ολοκληρωμένη δημιουργία.

Πριν λίγο καιρό το είχε ανεβάσει ΕΔΩ ο Μανιφέστο:

Σε ψάχνω
στα λαμπρά σφαγεία των δρόμων
Στις νευρωτικές διαδρομές,
Σε σταθμούς και στοές, σε ψάχνω
Στα μικρά τα στοπ,
Στ’ απαγορεύεται
Στα τρύπια μου χέρια
Στη θάλασσα που δεν θα ’ρθει ξανά
Βαρέθηκε ν’ αλλάζει χρώματα
για να την αγαπάμε

Σε ψάχνω
στις παλιές φωτογραφίες τις χλωμές
Όπου δεν μπορώ να σε βρω,
Σε ρυθμούς και κραυγές, σε ψάχνω
Στον καθρέφτη
που άφησες το πρόσωπό σου
κι αυτός ράγισε
Μες στ’ ανθρωπομάρκετ το τρελό
σκουπίδι και Θεός
μέσα στον πυρετό σε ψάχνω

Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009 10:00:00 π.μ.  

να υποθεσω κι εγω οτι εισαι μεσα στο μυαλο μου αυτη τη στιγμη;;

το "Σε ψαχνω" ειναι ισως το αγαπημενο μου κομματι απο αυτο το δισκο!!
η ερμηνεια της Γαλανη δε,ειναι κατι παραπανω απο αξεπεραστη!!

Υγ : O μπαμπας που λες..εδωσε τις βασεις για να αγαπησω συγκεκριμενους δημιουργους και ερμηνευτες του καλου ελληνικου τραγουδιου..μετα ανεπτυξα ταχυτητα και προχωρησα μονος!!

Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009 2:16:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home